Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Ajuntament de Reus
OP. Concurs oposició. Torn lliure
Si actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.
Del 29/05/2025  fins el 09/07/2025
Telemàtic amb identitat digital.
Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
a) Telemàticament
Accedeix al tràmit, omple el formulari, adjuntant la documentació que ja tens preparada.
Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.
Si la plaça en qüestió comporta un pagament, dins del tràmit et demanarà realitzar-lo online amb la teva tarja bancària. Una vegada fet el pagament, rebràs el comprovant d’haver presentat la sol·licitud i el pagament realitzat.
b) Presencialment
Cal que demanis cita prèvia. El dia i hora concertat t’has de personar a les oficies d’atenció, presentar la documentació i fer el pagament amb tarja bancària.
En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.
Objecte de la convocatòria
L’objecte d’aquestes bases és la regulació del procés de selecció, mitjançant el sistema de concurs oposició en torn lliure, per a la provisió en propietat d’una plaça de tècnic/a superior (pedagog/a) EAIA de la plantilla de personal laboral de l'Ajuntament de Reus, inclosa a l’Oferta Pública d’Ocupació per a l’any 2022.
Requisits de les persones aspirants i exercicis de l’oposició: Veure bases de la convocatòria
La persona titular d'aquesta plaça s’adscriurà a un lloc de treball de pedagog/a de l’Equip d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA) i li correspondran les funcions bàsiques següents:
1. Col·laborar en la prevenció i detecció de les situacions de risc social.
2. Informació i orientació general sobre temes relacionats amb la problemàtica dels menors amb alt risc social, especialment quant a recursos públics o privats al seu abast.
3. Orientació, diagnòstic i elaboració de programes individuals de tractament.
4. Desenvolupament dels tractaments i mesures assistencials, que no s'hagin de dur a terme en establiments especialitzats, derivades de les orientacions i programes individuals.
5. Seguiment i control dels tractaments i mesures assistencials ja siguin prestats amb mitjanspropis o aliens.
6. Col·laborar amb les diferents àrees, serveis, entitats públiques i privades del seu àmbit territorial en les tasques de detecció, prevenció, informació, valoració, tractament i integració del menor.
7. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
8. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit de l’organització i competències.
Sol·licituds
El termini i forma de presentació de sol·licituds és de conformitat amb l'establert a la base tercera de les Bases generals que han de regir els processos selectius per a l'accés a les places incloses en l’Oferta Pública d’Ocupació de l'Ajuntament de Reus de l’any 2022 (el termini de presentació de sol·licituds començarà l’endemà de la publicació de la convocatòria juntament amb les bases específiques en el Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT) i acabarà als vint dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE), de l’extracte de la convocatòria).
Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es dirigiran a la Molt Il·lustre Sra. Alcaldessa de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, i es presentaran a la seu electrònica municipal per mitjans electrònics
www.reus.cat o a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm. 1, 43201 Reus) o per qualsevol altre mitjà previst per la llei.
En tot cas, s’haurà de donar compliment a les obligacions establertes a l’article 28 de l’Ordenança d’Administració Digital de l’Ajuntament de Reus.
Si els dies d’acabament dels terminis fossin festius, es passaran al següent dia hàbil.
Com es fa el pagament:
Quan es realitza on line el tràmit a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Reus, el pagament s’efectua durant la tramitació en línia essent necessària una targeta bancària que hauràs de tenir disponible durant la tramitació. El pagament es formalitza abans d’enviar el formulari.
Si no es fa el pagament de la taxa en el moment d’iniciar l’expedient en el registre general, no es donarà curs a la tramitació quedant automàticament anul•lada la sol•licitud.
A destacar:
Us recomanem la tramitació telemàtica com canal de tramitació més àgil i eficaç.
Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil
Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que us ajudarà.
I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones
Admissió d’aspirants
De conformitat l’establert a la Base sisena de les Bases generals reguladores dels processos selectius per a la cobertura definitiva de les places vacants de personal funcionari i de personal laboral de l’Ajuntament de Reus, incloses a les Ofertes Públiques d’Ocupació per a l’estabilització de l’ocupació temporal, mitjançant el sistema de concurs de mèrits.
- Publicació de bases i convocatòria: BOPT de data 28 de maig de 2025
- Publicació al DOCG núm. 9426 de data 3 de juny de 2025
- Publicació al BOE núm 147 de data 19 de juny de 2025
- Termini inici presentació sol·licituds: 29 de maig de 2025
- Termini finalització presentacio sol·licituds: 9 de juliol de 20255
Per més informació:
1) Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
2) Acabat el termini de presentació de sol·licituds, les esmenes i possibles reclamacions que hagin de presentar-se es faran utilitzant els canals i formulari que trobareu en aquest enllaç; esmenar requeriment i/o aportació de documentació a un expedient
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració