Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Ajuntament de Reus
FO-2025 Concurs oposició
Si actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.
Del 27/05/2025  fins el 09/06/2025
Telemàtic amb identitat digital.
Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
a) Telemàticament
Accedeix al tràmit, omple el formulari , adjuntant la documentació que ja tens preparada
Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.
Si la plaça en qüestió comporta un pagament, dins del tràmit et demanarà realitzar el el pagament online amb la teva tarja bancaria. Una vegada fet el pagament, rebràs el comprovant d’haver presentat la sol·licitud i el pagament realitzat.
b) Presencialment
Cal que demanis cita prèvia. El dia i hora concertat t’has de personar a les oficies d’atenció, presentar la documentació i fer el pagament, si s’escau.
En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.
Objecte:
L'objecte d'aquestes bases és la constitució d'una borsa de treball de tècnic/a especialista de comeses especials (prevenció de riscos laborals), torn lliure i mitjançant concurs oposició, de la plantilla de personal laboral de l'Ajuntament de Reus.
Aquesta convocatòria es fonamenta en l’article 94.2 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s’aprova el reglament del personal al servei de les entitats locals.
A la persona titular del lloc de treball li correspondran les funcions bàsiques següents:
1. Tramitar i realitzar el seguiment dels expedients que gestiona la unitat orgànica d'adscripció , així com dels contactes amb tercers que aquests requereixen.
2. Classificar i gestionar la informació i el documents de l’àmbit, així com elaborar bases de dades i documents de treball facilitadors per a la tasca encomanada.
3. Donar informació externa i interna relacionada amb les activitats gestionades des del servei.
4. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
5. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit de l'organització i competències.
Requisits de les persones aspirants: Veure bases de la convocatòria
Sol·licituds
Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es dirigiran a la Molt Il·lustre Senyora Alcaldessa i es presentaran a la seu electrònica municipal per mitjans electrònics www.reus.cat o presencialment a
l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm. 1, 43201, Reus), en el termini de 10 dies hàbils,comptats des de l’endemà al de la publicació de les bases i la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT).
Tanmateix, les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Les bases i la convocatòria d'aquesta selecció es publicaran al tauler electrònic de la Seu electrònica de l'Ajuntament de Reus i a la web municipal www.reus.cat, apartat d’oferta pública d’ocupació i estaran exposades fins a la resolució del procés de selecció.
Si els dies d'acabament del termini o actuació obligada són festius, les actuacions s'han de fer el dia hàbil següent.
A destacar:
Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil
Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que us ajudarà.
Si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones
El pagament de la taxa s’efectuarà en el mateix moment de fer la sol·licitud.
Si optes per la presentació telemàtica el pagament s’efectuarà en línia, la mateixa aplicació t’anirà guiant. Cal tenir a ma la targeta bancària.
Vigència de la borsa de treball:
La vigència d’aquestes bases serà de 2 anys a comptar des de la data de la publicació al taulell d’anuncis de la Corporació de la resolució que aprovi la relació definitiva en l’ordre establert d’acord amb la proposta efectuada pel Tribunal. Exhaurida la seva vigència, els aspirants inclosos decauran en tots dels seus drets derivats de la superació del procés de selecció.
Publicació de la convocatoria
Publicació Bases i convocatoria BOPT de data 26 de maig de 2025.
Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració