Buscador de la Seu Electrónica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Buscador de la Seu Electrónica
Ajuntament de Reus
FO-2024 Concurs oposició lliure.
telemático presencial correo postal Requiere acreditar representaciónSi actúas como representante, debes acreditar formalmente la representación. Puedes hacerlo adjuntando los documentos a la solicitud o inscribir la representación en el registro de Representantes REPRESENTA. Más información aquí.
Del 22/10/2024  hasta el 05/11/2024
Telemàtic amb identitat digital.
Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
a) Telemàticament
Accedeix al tràmit, omple el formulari , adjuntant la documentació que ja tens preparada
Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.
Si la plaça en qüestió comporta un pagament, dins del tràmit et demanarà realitzar el el pagament online amb la teva tarja bancaria. Una vegada fet el pagament, rebràs el comprovant d’haver presentat la sol·licitud i el pagament realitzat.
b) Presencialment
Cal que demanis cita prèvia. El dia i hora concertat t’has de personar a les oficies d’atenció, presentar la documentació i fer el pagament, si s’escau.
En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.
Objecte:
L'objecte d'aquestes bases és regular el procés de selecció per a la constitució d'una borsa de treball de tècnic/a d’administració especial (enginyer/a de camins, canals i ports) de la plantilla de personal funcionari de l'Ajuntament de Reus
El/la titular d’aquest lloc de treball li correspondran les següents funcions bàsiques:
1. Redactar i dirigir projectes d’obra per al manteniment, conservació, senyalització i seguretat de la xarxa de carreteres.
2. Redactar i dirigir projectes d’obres d’arranjaments de camins municipals.
3. Preparar, mantenir i actualitzar plecs de condicions tècniques per a la contractació de projectes i estudis d’enginyeria, realitzant la posterior direcciói/o seguiment d’aquests.
4. Fer el seguiment, des de la vessant tècnica, de tot el procés de la contractació de projectes fins a la liquidació definitiva.
5. Analitzar els costos d’actuació en operacions urbanístiques que comportin inversió en infraestructura.
6.Tipificar les solucions tècniques per a l’execució d’obres d’urbanització.
7. Assessorar i donar suport tècnic en matèria de projectes d’enginyeria a l’Àrea.
8. Mantenir els contactes necessaris amb tercers (empreses, entitats locals i altres institucions i organismes) per dur a terme les seves tasques, així com participar en aquelles comissions per a les que sigui assignat/da.
9. Elaborar gràfics, estadístiques i indicadors que permetin el seguiment de les activitats pròpies de la seva especialista
10. Elaboració d’informes d’execucions subsidiàries que es puguin portar a terme.
11. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
12. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit d’organització i competències..
Requisits de les persones aspirants: Veure bases de la convocatòria
Sol·licituds
Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es dirigiran a la Molt Il·lustre Sra Alcaldessa de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, es presentaran a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm. 1, 43201) i s’hauran de presentar en el termini de 10 dies hàbils, comptats des de l’endemà de la publicació de les bases i la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província.
Tanmateix, les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Les bases i la convocatòria d’aquesta selecció es publicaran al tauler d’edictes electrònic de l’Ajuntament i a la web municipal http://www.reus.cat i estaran exposades fins el final del termini de la presentació d’instàncies.
Si els dies d’acabament del termini o actuació obligada són festius, les actuacions s’han de fer el dia hàbil següent.
A partir de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT), tots els anuncis successius s’exposaran al tauler d’edictes electrònic de l’Ajuntament de Reus i al web Municipal http://www.reus.cat.
A destacar:
Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil
Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que us ajudarà.
Si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones
El pagament de la taxa s’efectuarà en el mateix moment de fer la sol·licitud.
Si optes per la presentació telemàtica el pagament s’efectuarà en línia, la mateixa aplicació t’anirà guiant. Cal tenir a ma la targeta bancària.
Vigència de la borsa de treball:
La vigència d’aquestes bases serà de 2 anys a comptar des de la data de la publicació al taulell d’anuncis de la Corporació de la resolució que aprovi la relació definitiva en l’ordre establert d’acord amb la proposta efectuada pel Tribunal. Exhaurida la seva vigència, els aspirants inclosos decauran en tots dels seus drets derivats de la superació del procés de selecció.
Publicació de la convocatoria
Publicació Bases i convocatoria BOPT de data 21 d'octubre de 2024
Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.
¡Ayúdanos a mejorar!
Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.
Haz tu valoración