Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Subvencions a empreses i autònoms per atenuar les efectes econòmics de la COVID 19

Subvenció a empreses i autònoms com a mesures extraordinàries pel foment de l’ocupació i per atenuar els efectes econòmics de la COVID-19

Termini inscripció/presentació

Del 16/09/2020  fins el 02/10/2020

(Fora de termini)



Detall del tràmit

Beneficiaris

Podran ser beneficiàries d’aquestes subvencions les persones físiques i/o jurídiques amb objecte empresarial que compleixin els requisits generals i específics detallats en les bases de la convocatòria

Es plantegen les següents línies d’ajuts o subvencions:

LÍNIA 1: AJUTS A LES EMPRESES OBLIGADES A TANCAR PER LA COVID-19
LÍNIA 2: AJUTS A LES EMPRESES PER L’ADAPTACIÓ DEL NEGOCI A LES MESURES DECRETADES PER CADA SECTOR

Bases publicades al BOPT 13/08/2020
Convocatòria publicada a
l BOPT de data 15/09/2020
Decret 2020010850

Es posa a disposició de la persona interessada, previ a la presentació de la sol·licitud, el Servei d’assessorament a l’emprenedor. Podeu contactar a travès de l’adreça electrònica info.empresaiocupacio@reus per si necessiteu algun tipus d’aclariment .

Requeriments Tècnics

Podeu consultar els requeriments tècnics en la següent pàgina

 



Quin és el temps de tramitació?

El termini que es disposa per emetre resolució és de tres mesos a comptar des de l’endemà de la data de finalització de la presentació de les sol•licituds de subvenció, llevat que la respectiva convocatòria prevegi un termini inferior. Transcorregut aquest termini sense que l’òrgan competent hagi resolt al respecte, els interessats podran entendre desestimada per silenci administratiu la sol•licitud de concessió de la subvenció.



Quant costa fer el tràmit?

  • -Gratuït  


Quina documentació he de presentar?


  Veure bases i convocatòria



Especificacions tècniques dels documents enviats telemàticament

Els documents enviats telemàticament pels interessats han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat