Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Convocatòria d'una plaça de Coordinador de gestió_Consorci Teatre Bartrina

OF- 2022 _Concurs de mèrits. Torn Lliure. Procès estabilització. Llei 20/21

informatiuinformatiu calendartràmit fora de termini

Termini inscripció/presentació

Del 31/12/2022  fins el 28/02/2023

(Fora de termini)

Objecte:

És objecte de les presents bases la regulació del procés de selecció, mitjançant el sistema de concurs de mèrits i torn lliure, per a la provisió en propietat d’una plaça de coordinador/a de gestió de la plantilla de personal laboral del Consorci del Teatre Bartrina de Reus, inclosa a l’Oferta Pública d’Ocupació (OPO) per a l’any 2022, subjecta al procés d’estabilització, de conformitat l’establert al decret del vicepresident primer del Consorci, número 90/22 de 23 de desembre de 2022 i les Bases generals reguladores dels processos selectius per a la cobertura definitiva de les places vacants de personal laboral del Consorci del Teatre Bartrina de Reus, incloses a les Ofertes Públiques d’Ocupació per a l’estabilització de l’ocupació temporal, mitjançant el sistema de concurs de mèrits, aprovades per decret del vicepresident primer del Consorci, número 90/22 de 23 de desembre de 2022.

Característiques generals de la plaça que es convoca:
Denominació de plaça segons la plantilla: Coordinador/a de gestió.
Règim jurídic: personal laboral.
Retribució: Corresponen a grup C1, nivell 22.
Sistema de selecció: concurs.
Torn: lliure.
Nombre de places: una.
Període de prova: de conformitat a l’establert a la base catorzena de les bases generals.

Requisits de les persones aspirants i exercicis : Veure bases de la convocatòria

Sol·licituds

La sol·licitud per prendre part en el procés selectiu ha de ser en model normalitzat, dirigida al president del Consorci, on es farà constar que es compleixen els requisits establerts a la convocatòria, sempre referits a la data en què finalitza el termini per a la presentació de sol·licituds.

La sol·licitud es presentarà a la seu electrònica municipal per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) o presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (Pl. Mercadal, núm. 1, 43201). Tanmateix, les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

El termini de presentació de sol·licituds començarà l’endemà de la publicació de la convocatòria en el BOPT i acabarà als vint dies hàbils, comptats a partir de l’endemà de la publicació de l’extracte de la convocatòria al DOGC

Les sol·licituds han d’anar acompanyades d’una declaració responsable de complir els requisits de la convocatòria, sempre referits a la data en què finalitza el termini de presentació de sol·licituds, així com la documentació sol·licitada.

A destacar:

Per a la presentació telemàtica de la sol·licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és  una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil

Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic  pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que  us ajudarà.

I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones

Admissió d’aspirants
Per a l’admissió dels/de les aspirants, es tindran en compte les dades que aquests/es facin constar a la sol·licitud, essent de la seva responsabilitat la veracitat de les mateixes.

Els/les aspirants disposaran d’un termini de deu dies hàbils, a partir de l’endemà de la publicació de la resolució indicada per formular davant de la presidencia, les reclamacions o rectificacions que creguin oportunes, d’acord amb el que disposa l’article 68.1 de la LPACAP, adreçades a esmenar els defecte que hagin causat la seva exclusió. Si en aquest termini
no s’ha produït cap reclamació, al·legació o esmena, la llista passarà a ser automàticament definitiva, sense necessitat de nova publicació.

- Publicació de bases i convocatòria: BOPT de data 30 de desembre de 2022
- Publicació al DOCG núm. de data 8.2.2023
- Termini inici presentació sol·licituds:  31.12.2022
- Termini finalització presentacio sol·licituds: 28.2.2023

Per més informació:
1 )Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
2) Acabat el termini de presentació de sol·licituds, les esmenes i possibles reclamacions que hagin de presentar-se es faran utilitzant els canals i formulari que trobareu en aquest enllaç; esmenar requeriment i/o aportació de documentació a un expedient

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Teatre Bartrina



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració